Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Керекеша О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Керекеша О. Досвід використання авторської інтерактивної технології "пункт призначення” у літній мовній школі [Електронний ресурс] / О. Керекеша // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 5. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_5_11 Висвітлено досвід і напрацювання у використанні авторської інтерактивної технології "пункт призначення" під час роботи зі студентами - майбутніми економістами в літній мовній школі (ЛМШ). Описано організацію роботи викладачів з підготовки до навчального процесу в ЛМШ. Проаналізовано досвід попереднього року роботи, а також впровадження найбільш успішних прийомів, технологій, методів і авторських розробок у подальшу роботу. Висвітлено нові ідеї і найбільш успішні прийоми, технології та методи, які були впроваджені в роботу ЛМШ. Відзначено, що перебування в ЛМШ - це не лише навчання іноземної мови та спілкування з однодумцями й одногрупниками, а вихід студентів на новий рівень комунікацій, можливість проявити свій творчий та мовний потенціал, проаналізувати й усвідомити рівень своєї потенційної конкурентоспроможності. За результатами другого року роботи зроблено висновок, що студенти, які приїжджали в мовну школу в попередньому році, помітно підвищили свій рівень як мовної підготовки, так і комунікацій та творчого підходу до навчально-розважальних заходів, а технологія "пункт призначення" визнана ефективною щодо покращання рівня оволодіння мовними компетенціями студентів.Представлен опыт и наработки использования авторской интерактивной технологии "пункт назначения" при работе со студентами - будущими экономистами в летней языковой школе (ЛЯШ). Описана организация работы преподавателей по подготовке к учебному процессу в ЛЯШ. Проанализирован опыт работы школы в предыдущем году, а также внедрение наиболее успешных приемов, технологий, методов и авторских разработок в дальнейшую работу. Освещены новые идеи и наиболее успешные приемы, технологии и методы, которые были внедрены в работу ЛЯШ. Отмечено, что пребывание в ЛЯШ - это не только обучение иностранному языку и общение с единомышленниками и одногруппниками, а выход студентов на новый уровень коммуникаций, возможность проявить свой творческий и языковой потенциал, проанализировать и осознать уровень своей потенциальной конкурентоспособности. По результатам второго года работы сделан вывод, что студенты, которые приезжали в языковую школу в предыдущем году, заметно повысили свой уровень как языковой подготовки, так и коммуникаций и творческого подхода к учебно-развлекательным мероприятиям, а технология "пункт назначения" признана эффективной в улучшении уровня овладения языковыми компетенциями студентов.The author shares her experience and the best practices of the second year of implementing interactive technology «Destination» in the process of working with students – future economists in the summer language school. The article describes the organization of work concerning the preparation of teachers to the educational process in the summer language school; analyzes the experience of the previous year, and introduction of the most successful techniques, technologies, methods and authoring for further work; highlights new ideas that were embodied in the work of the summer language school Staying at summer language school is not only foreign language learning and communication with peers and classmates. It is a new level of communication, the ability for students to show and express their creative and language potential, the ability to analyze and realize their level of potential competitiveness. Second year of work showed that students who went to a language school previous year, significantly improved their level of language fluency as well as communication and creative approach to educational and recreational activities.
| 2. |
Керекеша О. Інтерактивна авторська технологія на допомогу роботі у літній мовній школі [Електронний ресурс] / О. Керекеша, Ю. Барабаш // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 9. - С. 88-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2012_9_19
| 3. |
Керекеша О. В. Введення системи наскрізного навчання іноземній мові в ОНЕУ [Електронний ресурс] / О. В. Керекеша // Наука і освіта. - 2016. - № 4. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2016_4_14
| 4. |
Керекеша О. В. Мотивація викладачів до розвитку професійної майстерності [Електронний ресурс] / О. В. Керекеша // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 10(2). - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_10(2)__21
| 5. |
Чайковська-Кобалія В. Підвищення мотивації Phd студентів як фактор підвищення ефективності науково-інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / В. Чайковська-Кобалія, О. Керекеша // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2022. - Вип. 47(4). - С. 261-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2022_47(4)__46
| 6. |
Керекеша О. Сучасні тенденції у вищій освіті: досвід впровадження нової спеціальності в Одеському національному економічному університеті [Електронний ресурс] / О. Керекеша // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2021. - Вип. 12. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2021_12_15
| 7. |
Маслов Ю. К. Проблемні аспекти використання інтелектуального капіталу підприємств в Україні [Електронний ресурс] / Ю. К. Маслов, В. Г. Семенова, В. Е. Лунячек, О. В. Керекеша // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2019. - № 66(спецвип.дод. 2). - С. 223-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2019_66(spetsvip
|
|
|